LINN - AMANDA

Hellooo!
Julia var sjuk idag, så hon frågade om jag ville ta Amanda. Och det gjorde jag ;) Skulle mocka å gå ut och gå med henne, men julias morfar hade redan mockat så jag behövde bara ut och gå.
På väg till stallet så började min cykel dampa.. Jag cyklade på 3e växeln, och då hoppade den till 1a växeln då jag stod upp och cyklade och det blev som tvärryck, så for ner på knä. Då skrapades knäna mot grusvägen, för cykeln fortsatte rulla..
Sen höll jag på att fara ner i diket, men precis i kanten ''vällte'' cykeln åt sidan, så jag hamnade bara på sidan av vägen. De gjorde då ont!
När jag var framme hos Amanda så tog jag in henne, borstade och tränsade. Gick med henne ett tag, vet inte riktigt hur länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0