LINN - SAKNAR...

Saknar ridningen... Att bara rida ut och skritta barbacka..
Just nu rider jag ju i dressyrspecialen, men det blir som inte samma sak. Saknar att ha roligt i ridningen.
Och så saknar jag ''min'' älskade ponny.. ♥
Men jag saknar henne bara då jag har lämnat tillbaka henne efter sommaren. Då jag har henne, då hon är ''min'' blir jag bara less, och vill lämna tbx henne..
Många frågar om jag ska ha Lady nästa sommar, men ärligt talat så vet jag inte om jag orkar!
Hon är den finaste som finns, enligt mig, men hon är så jobbig att rida ut på själv, ibland har jag bara velat gråta då jag har ridit henne!
Hoppas jag får komma till Elin snart och rida Lyndon!

Haha, kändes som ett lite deprimerat inlägg..

Älskar dig Kläppen's Lady Rowena ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0