LINN - DAG 11, EN LÅT SOM PÅMINNER OM EN HÄST DU ÄLSKAR

11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridningen
-
↑ Tänkte lägga upp den här listan igen, ifall att ni har glömt vad som står där!:)

Fucking Perfect - Travis Garland (Hans cover på Pink's låt)
Den påminner om Lady för att jag lyssnade på den varje dag då jag cyklade till henne.. ♥


Vet att det var jättedålig kvalité men hittade ingen bättre...


Kommentarer
Postat av: HAHAHAH

du publicerade inlägget 12:00:00:D

2011-11-16 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0