LINN - DAG 2, NÄR&VARFÖR JAG BÖRJADE RIDA

2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridningen

Haha glömde bort att jag gjorde en sån här, men nu ska jag försöka komma ihåg de!
--
Första gången jag red var i Lycksele djurpark, på en ponny. Var typ livrädd.. Kommer inte riktigt ihåg hur gammal jag var, men det var iaf första gången jag red.
-
När jag var 6år (skulle fylla 7) började jag rida på ridskola, Kågedalens Ryttarförening. Där rider jag fortfarande.
Egentligen var jag fortfarande ganska rädd för hästar, vågade inte gå in till dom, kratsa hovar osv. Men av någon anledning fortsatte jag ändå.
Sen efter några år tog jag ett halvårs paus från hästar och ridning. Men saknade det så mycket så började om igen!
Så har fortsatt att rida, har ridit i ca 7½år tro ja...:)
-
Vet inte riktigt varför jag började rida, men nu vet ni när iaf xd

Kommentarer
Postat av: linn

fin blogg! kika gärna in på min :) KRAM

2011-11-03 @ 19:58:35
URL: http://linndanielssonn.devote.se
Postat av: Jannica Dihlén

Fin blogg :)



Tycker du att jag ska göra en videoblogg för att visa lite coola och fina frisyrer, och kanske lite hårtips? :)



Kram!

2011-11-03 @ 20:27:44
URL: http://jannicaadihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0