MYE - SKOLA SKOLA SKOLA

Sitter í skolan just nu. Vi har svenska & ska skriva någon sorts novell! Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jaja, vet bara att den kommer handla om hästar, för något annat kan jag inte skriva om. Haha ;)

Igår hade jag skola. Direkt efter skolan hade jag konfa </3 & sen red jag i hoppspec & hade Mickey. Det gick så jävla dåligt! Ponnyn lyssnar inte ett skit på mig & jag kan inte rida honom. Bara att inse att vi inte passar ihop. Hoppas jag inte behöver rida honom så många gånger till! Men det vet man ju aldrig.
Idag så sitter jag bara här i skolan & drygar. Nä, men har inte gjort något annat än så länge idag! Men efter skolan ska jag fara till mamma eftersom pappa far till Dubai:o?
Egentligen skulle jag farit till mamma imorgon.
Jaja, pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0