LINN - DAG 10, 10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

• Jag är rädd för det mesta

• Jag vill ha en häst, men tror inte jag skulle orka fara dit varje dag.

• Jag bryr mig om vad andra tycker om mig.

• När jag var liten var jag rädd för både hundar och hästar.

• Jag började gråta första gången jag satt på en häst, då var jag ca 3 år.

• När jag ser på filmer ensam har jag lättare att börja gråta/skratta om dom är sorgliga/roliga.

• Jag är beroende av facebook, och kollar ca 20 ggr (kanske ännu mer) varje dag på min mobil. (Bara då jag är hemma)

• Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min mobil xd

• Dom bästa böckerna jag någonsin läst är nog Vsrgbröder 1-6, Twilight 1-4 och Harry Potter 1-7.

• Den enda jag berättar allt för är Jenna (www.jeayl.blogspot.com eller @jeayl på dayviews)




Kommentarer
Postat av: Christina

Jenna är bra allt bra hon :)

Men jag håller med om filmer, skrattar och gråter mer när jag är själv än med andra (Jenna räknas inte).

2011-11-15 @ 19:15:43
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Jenna

aaaw sista punkten! :)

2011-11-15 @ 20:13:30
URL: http://arcticphoto.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0