LINN - UNDER THE MISTLETOE

Hej!
Har inte gjort så mycket i veckan, typ sovit..:)
Igår följde jag med pappa och tvättade bilen, sen for vi på Ica Maxi.
Min lillebror köpte en rubiks kub, och sen gick vi typ å kollade på spel/filmer!
Såg att man kan köpa Justin Biebers självbiografi (bok) på svenska, men vill ha den på engelska xd
Iaf, så när vi kollade på spel å filmer, så tänkte jag att jag skulle gå och kolla på musiken, ''ifall att Justins skiva skulle finnas''.
Och gissa vad jag hittade??;)
Justins julskiva, Under The Mistletoe!! :D Den kostade 179:- men de var de värt:) Har ju alla låtar på mobilen, men ville ändå köpa skivan.. Så nu spelas de julmusik i huset! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0