LINN - DRESSYRSPECIAL

Hallå!
Har varit dålig på att uppdatera, förlåt för de:$
Men har inte suttit vid datorn på hela helgen typ.
Iaf så red jag Virre i dressyrspecialen igen! Vi var bara två stycken, de va ganska chill ;) Och så hade vi inte Eva, utan vi hade Sara Vidman! Hon är superbra!
Kommer inte riktigt ihåg vad vi träna på men...:$ Typ skänkelvikningar efter medellinjen. Först gick det inte så bra, men sen började jag fatta och i slutet fick vi till några superbra skänkelvikningar! Är typ sjukt nöjd:) Virre började även söka sig neråt, tycker de ändå är bra för är andra gången jag red han så:)
Sen for jag även på gudstjänst lite senare på kvällen, måste gå på gudstjänst 10ggr för ska konfa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0