LINN - FREDAGSMYS!

Hej!
Tänkte bara uppdatera lite:)
Har varit på skolan idag. Vi har gympa på morgonen på tisdagar och fredagar, och idag hade vi volleyboll (eller hur det nu stavas).
Men jag är sjukt bollrädd.. Och våran idrottslärare, Therese, vet det så hon hade redan ordnat så att vi skulle få köra aerobics istället! Hon är så grymt snäll!
Sen då aerobicsen va klar (de var typ bara jag som körde hela tiden) så hade vi stretch grejj, och då vare typ bara jag och Natalie ;)
Jag är jätte ovig, så de gjorde ganska ont!

Ikväll är jag och min familj bortbjudna på middag hos mina tremeningar, så ska nog vara där typ hela kvällen..
Sen ska jag väl se på tv typ halva natten, haha. Hoppas jag hinner se Jersey Shore! ♥♥

Om jag skulle köpa en till hund, en tik, så skulle den få heta Snooki, bara så ni vet ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0