MYE - KONFALÄGER

Hej!
Tror aldrig jag berättade att jag skulle iväg på konfaläger igår? Men i alla fall så klev jag upp vid 8 & åkte med en buss som gick 09.30 på morgonen & stället vi skulle till hette Munkviken.
Det var faktiskt riktigt kul! Aja, gudstjänsterna SÖG, men det ägde att vara med alla kompisar ♥ dessutom var det superroligt på kvällen då fick vi bada i badtunna, & det var precis bredvid ett hav men en jättefin strand!
Så jag doppade mig 5ggr i havet, & det var kallare än 6 grader i havet, men det var ändå sköööööönt!
Jaja, ska inte dra ut på det här inlägget så fasligt mycket nu då, men imorse for vi kl 10 & när jag kom hem red jag Rhum.
Två bilder från lägret! Mer kommer sen, puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin design :))

2011-10-09 @ 20:13:03
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: CAMZIES

sv; Hoppsan hejsan dåe:)<3

2011-10-10 @ 19:59:32
URL: http://camzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0